menu
100% individuel og uvildig rådgivning
100% Tryghedsgaranti
Ingen bindingsperiode
71 99 71 50
+45 71997150
Få et tilbud
+45 71997150
kundeservice
Kontakt
Skjul
Vis menu
Forside
Hvad får du
Kundeservice
Om Serén
Kontakt
Som firmakunde
Som privatperson
Dit personlige pensionsteam
Persondatapolitik
Øg den udbetalte pension til dig og dine medarbejdere
- uden det koster dig eller din arbejdsplads en rød reje?
Lad os være direkte, det kan være svært at gennemskue, hvilken aktør der er den bedste
pensionsrådgiver
på det danske marked. Serén har valgt at gå imod traditionelle rammeaftaler, som kun lokker med lave omkostninger og "one-size-fits-all" løsninger. Du skal også have tryghed for, at der er fokus på afkastet. Ville du selv sige ja tak til at bytte 1.000 kroner i omkostninger for ekstra 50.000 kroner i afkast? Vi tænker, du vil sige JA TAK! At Serén ofte kan sænke dine samlede nuværende omkostninger og samtidig øge dit afkast i forhold til det, du har lige nu, er jo blot endnu et positivt bidrag til en øget pensionsudbetaling.
Vi har skrevet en artikel på LinkedIn: Sådan undgår du at miste 1/3 af din pensionsudbetaling.
Skal dine medarbejdere også have frihed til at vælge det bedste?
Serén den første danske mæglervirksomhed i Danmark, som kan tilbyde dine medarbejdere denne frihed. Hvem siger, at en ny medarbejder skal tvinges til at flytte sit eksisterende pensionsdepot med over i en firmapensionsordning, når der er større frihed og bedre muligheder ved at lade dem være skilt ad. Denne frihed er netop det, du og dine medarbejder får hos Serén. Vi er objektive og rådgiver indvividuelt år efter år til hver eneste medarbejder, og holder øje med hvad, der bedst kan betale sig for den enkelte.
Tryghed for individuel og uvildig pensionsrådgivning
Serén er den første fintech virksomhed, som tager ordet
pensionsrådgiver
bogstaveligt. Det betyder også, at vi - som de første i Danmark - har valgt at repræsentere samtlige pensionsprodukter på det danske marked. Dette betyder, at vi oprigtigt varetager dine interesser og ikke vælger standardløsninger, fordi det er nemt, eller fordi det er eneste mulighed. Hver eneste medarbejder får individuel rådgivning, hvilket ofte betyder, at hver eneste medarbejder vil opnå en øget pensionsudbetaling, og hver eneste medarbejder får præcis den livsforsikring, der passer bedst til medarbejderen personligt.
Hos Serén værdsætter vi at levere dig ægte og 100% uafhængig og individuel rådgivning til hver eneste medarbejder, så du får endnu gladere medarbejdere. Hvorfor skal den unge person i jeres organisation betale for eksempelvis børnedækninger, hvis han/hun endnu ikke har fået børn?
Hvordan sikrer du virksomheden i tilfælde af kritisk sygdom?
I forbindelse med livsforsikring, kritisk sygdom og tab af erhvervsevne, så bidrager vi - som professionel forsikringsmægler - også til, at du har 100% styr på forsikringer for hver enkelt medarbejder. Det betyder, at en medarbejder som ender i eksempelvis et kritisk sygdomforløb ikke behøver at koste virksomheden penge. På den måde, får du tryghed for, at kunne sige til medarbejderen "Brug nu den tid der skal til, før du kommer tilbage".
Desværre oplever vi ofte ved en gennemgang, at nogle er overforsikret og andre er underforsikiret. I værste fald kan det koste en virksomhed millioner af kroner, hvis der ikke er styr på forsikringerne.
Tryghed for løbende forsikrings- og pensionsovervågning
Serén tilbyder dig en IT infrakstruktur, der gør at vi har den nyeste teknologi og platform til at holde øje med dine og dine medarbejders pensions- og forsikringsvalg. Så sker der noget, som kan gøres endnu bedre, så bliver du kontaktet. Minimum en gang om året, bliver alle kontaktet for en gennemgang og status, så medarbejderne oplever en tryggere rammer - uden de skal bruge en masse tid.
Send et signal til dine medarbejder, at du vil passe på dem resten af livet
Der er altid et godt signal om, at du ikke kun tænker på dine medarbejderer i hverdagen, men at du også har en holdning til, at de skal have det bedste af det bedste, den dag de går på pension. Lad os prøve at regne på to til tre medarbejdere, så viser vi dig, hvor meget bedre du kan sikre deres pensionsudbetaling. Udfyld kontaktformularen eller tast nummeret 71 99 71 50 på din telefon og lad os få en dialog om, hvor meget bedre du kan gøre for dine medarbejdere.
Frihed til at vælge pensionsselskab
Hos Serén har du adgang til alle pensionsselskaberne på det danske marked. Så ofte kan vi uden problemer hjælpe dig med en endnu bedre løsning i det selskab du allerede er kunde i. Lad os undersøge, hvad vi kan gøre for dig. Skriv til os her fra hjemmesiden og du bliver ringet op.
Ingen bindingsperiode - vi tror på du er glad for samarbejdet
Vi har valgt at tro på den store forskel vi gør for dig som kunde, så derfor har vi afskaffet bindingsperioder i vores samarbejdskontrakt.
Hvordan får du og medarbejderne adgang til en endnu bedre pensionsudbetaling
Første skridt er at
booke en 1:1 samtale
, kontakte os på telefon 71 99 71 50 eller sende en besked via kontaktformularen her på hjemmesiden og vi vender retur til dig.
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon
+45 71997150
, eller via formularen herunder.
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Evt. besked:
Serén Forsikringsmægler Aps
Vi er flyttet til endnu større lokaler
Kongevejen 400D
2840 Holte
Telefon: +45 71997150
E-mail:
seren@seren.dk
CVR nummer: 38028626
Seren Forsikringsmægler Aps | Strandvejen 102B | 2900 Hellerup |
Tlf.:
+45 71997150