Hvordan rådgiver vi?

Hvordan rådgiver vi? 2017-06-09T14:40:50+00:00

Hos Seren gør vi det nemt at sikre, at jeres pensionsopsparinger aldrig går glip af en, to eller flere procenter. Nogle vil endda sige, at vi gør det interessant, hyggeligt og sjovt at holde en pensionsopsparing optimeret. Men vi nøjes med at sige, at vi gør det nemt. Nemt for dig – men også nemt for dine medarbejdere.

Vi nørder i pensionsordninger, vilkår og muligheder. Hverken du eller dine medarbejdere skal gøre noget. Vi ringer, når der er mulighed for optimering og gevinster. Resten af tiden sørger vi for, at din og dine medarbejderes opsparing ikke går til underlige gebyrer og ligegyldige ændringer i vilkår.

Når vilkårene og mulighederne ændrer sig, så tager vi fat i dig og dine medarbejdere.

Så enkelt er det.

Du kan sove trygt om natten velvidende, at der er nogen, som holder øje med, at din og medarbejdernes pension er optimal.

Seren administration

Har du spørgsmål til din aftale, kan du altid skrive direkte til vores administration, som sørger for, at den rette person kan hjælpe dig.

Det kan f.eks. være i forbindelse med ændring af forsikringer, indbetalinger, eller, hvis du har behov for at få booket et møde.

Webrådgivning

Webrådgivning giver dig mulighed for, at få rådgivning derhjemme, fx. efter arbejde – evt. sammen med din partner.

Du bliver, over telefonen guidet igennem din ordning og dine valgmuligheder.

Når du er kunde, kan du bestille webrådgivning direkte på portalen.

Fysisk møde

Et fysisk møde foregår ansigt til ansigt. Enten hos Serén, eller på din arbejdsplads.

Medbringer du NemID, kan ændringer og justeringer foretages med det samme.